wtorek, 6 października 2015

Skoki spadochronowe poznań

Jakiś czas temu pisałem o tym, że w najbliższym czasie postaram zorganizować sobie niezapomniane przeżycia w postacie sportów ekstremalnych. Jak zatem powiedziałem tak też zrobiłem. Wszystko to w zaledwie kilka tygodni! Nie będę ukrywał, że był to naprawdę zwariowany czas podczas, którego wszyscy bardzo dobrze się bawiliśmy. Dlatego chciałbym podzielić się z Wami tymi wszystkimi przeżyciami.

Skoki tandemowe
Zaraz po napisaniu ostatniego posta na blogu skontaktowałem się z firmą która organizuje skoki spadochronowe poznań i dopytałem o wszystkie szczegóły dotyczące skoku. Instruktor udzielił mi odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące problemów wynikających z uczestnictwa w takim skoku, a bardziej rozwiał wszelkie wątpliwości jakie zadałem. Dowiedziałem się, że nie potrzeba żadnych zbędnych zaświadczeń lekarskich, a jedynie wypisanie deklaracji o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w skoku. Ponadto tuż przed skokiem przechodzimy kurs zorganizowany przez instruktorów podczas, którego objaśniane są poszczególne etapy przygotowań oraz samego skoku.

Oczywiście od razu zapisałem się razem ze swoją partnerką, z myślą że sprawie jej niespodziankę fundując taki zastrzyk adrenaliny. Udaliśmy się zatem w miejsce wskazane przez instruktorów, z nadzieją że nie będzie żadnych problemów. Jak moja ukochana dowiedziała się co kombinuje zrezygnowała, twierdząc że dla niej to zdecydowanie za bardzo ekstremalne przeżycie.

Próbowałem ją namawiać, jednak gdy potwierdziła, że nie chce brać w tym udziału uszanowałem jej decyzje. Oprócz nas było również kilka osób, równie podekscytowanych jak ja, nie mogąc się już doczekać. Po wypełnieniu dokumentów oraz odbyciu, krótkiego kursu instruktażowego udaliśmy się do samolotu, aby skoczyć. W samolocie zostaliśmy podpięci pasami do naszego instruktora no i stało się!

Było to niezwykle przyjemne uczucie. Początkowo swobodne opadanie, a następnie lot. Kilkominutowy lot,który na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę w stanie przeżyć coś równie niesamowitego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz