czwartek, 27 sierpnia 2015

Adrenalina zapewniona!

Koniec wakacji zbliża się wielkimi krokami, a ja jeszcze nie zdążyłem się wyszaleć. Zaplanowałem sobie, że razem z przyjaciółmi zaszalejemy jeszcze, aby mieć satysfakcje na cały nadchodzący rok. 

Zaplanowaliśmy zatem, że w najbliższy weekend udamy się do parku rozrywki. Niedawno otworzyli go kilkadziesiąt kilometrów stąd zatem, wyjazd nie będzie dużym przedsięwzięciem. Oczywiście stwierdziliśmy, że udamy się na te najbardziej ekstremalne, w końcu po to tam jedziemy. Rollercoaster, wielki opadający młot, czy też kręciołek obracający się 360 wokół własnej w górę i dół. Na samą myśl nie mogę się doczekać.

skok ze spadochronemZgodnie z naszymi planami już od kilku lat skusimy się na skok na bungee. Oczywiście nie będzie to taki prawdziwy skok o jakim zawsze marzyłem, a mianowicie z wysokiego mostu nad wrącą rzeką, ponieważ nie mamy nigdzie w okolicy takiej możliwości. Będziemy musieli pocieszyć takim z dźwigu, co powinno chociaż trochę zaspokoić nasze oczekiwania.

Jak już jestem w tematyce skoków to zostawiłem sobie najlepsze na sam koniec. Mianowicie skoki ze spadochronu. Ostatnio wpadła mi do ręki ulotka w której skoki spadochronowe poznań organizują je w kilku wybranych miastach Polski. Okazało się, że już za dwa dni organizowane będą nieopodal, dlatego postaram namówić znajomych na udział. Najlepsze jest to, że aby wziąć udział w skoku wystarczy kilkuminutowe szkolenie. Tak nie wiele za tak niewiele.

Już nie mogę się doczekać tych wszystkich wrażeń. Oczywiście chciałbym przeżyć jeszcze więcej przygód, jednak nie mogę sobie na to wszystko pozwolić. Pocieszam się tym, że już za niedługo będę szalał na desce snowboardowej, co na pewno mnie rozrusza, i dostarczy dawki adrenaliny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz