poniedziałek, 15 czerwca 2015

Pasja

Jacht
Każdy z nas ma jakąś swoją pasję. Myślę, że życie bez pasji byłoby bardzo nudne. Uważam, że życie bez pasji nie jest tak ekscytujące i ciekawe. Niestety wielu z nas nie ma czasu by rozwijać swoje pasje. Powinno się jednak spróbować znaleźć czas na  swoje życie. Myślę, że warto także mieć wspólną pasję ze swoją ukochaną czy dzielić pasję z przyjaciółmi wtedy zdecydowanie łatwiej realizować swoje plany. Moją wielką pasją jest żeglarstwo. Od kilku lat staram się raz w roku wybierać piękne miejsca i żeglować z grupą przyjaciół. Niestety nie jest to tania pasja, ale myślę, że na swoje przyjemności i radości można wydać trochę więcej pieniędzy.

Mam wiele swoich ulubionych miejsc do żeglowania w Polsce, ale przyznam szczerze, że to już mi nie wystarcza. Marzy mi się żeglowania po Karaibach. Niestety taka wyprawa może być bardzo kosztowna. Czarter jachtu to w takiej podróży najmniejszy problem, ponieważ można znaleźć jacht czy katamaran bez większych trudności już na miejscu. Niestety sama podróż i pobyt tam są bardzo kosztowne. Marzenia zazwyczaj bywają bardzo drogie, ale myślę, że przyjdzie taki dzień, że spełnię swoje marzenie. Jestem optymistą dlatego jestem przekonany, że spełnię nie jedno swoje marzenie.

Jest wiele pięknych miejsc, w których można żeglować. Także w naszym kraju można znaleźć przepiękne miejsca, w których można się poczuć jak na Karaibach. No może trochę przesadziłem z tym porównaniem, ale uwielbiam żeglować po mazurskich jeziorach i nie tylko tam. Myślę, że każdy z nas zna miejsca, które nie są aż tak znane i popularne, a są naprawdę fascynujące.

Niech każdy z nas pielęgnuje swoją pasję, ponieważ bez tego nasze życie będzie puste i nudne. Każda pasja niezależenia jaka daje nam dużo radości i satysfakcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz